Wednesday, May 18, 2016

Input Sought for Survey Regarding Co-Teaching Model

From Dr. Faye Brady, Director of Student Services:

Over the last year, the District has worked to implement co-teaching as an instructional model in all of our schools. We are working together with our Special Education Parent Advisory Council (SEPAC) to get feedback from all families about their perception of the co-teaching instructional model. We have drafted a survey to be sent to families and welcome your input to the draft before we finalize it and send it out. If you are interested in providing input, we will be available to meet on the days and times listed below. We hope you will consider joining us for one of these times to offer your input. The survey will be sent out to families who have students in a co-teaching class by the end of May. Thank you.

Wednesday, May 25th, 8:30 am; Location: Professional Development Center; ARMS
OR 
Wednesday, May 25th, 4:00 pm; Location: Professional Development Center;  ARMS

Desde el año pasado, el Distrito ha trabajado implementando co-enseñanza como un modelo de instrucción en todas las escuelas. Estamos trabajando juntos con nuestro Consejo Asesor de Padres de Educación Especial (SEPAC) para obtener retroalimentación de todas las familias acerca de su percepción del modelo de instrucción de co-enseñanza. Hemos elaborado una encuesta que se enviará a las familias y agradecemos su aportación al borrador antes de ser finalizado y ser enviado. Si usted está interesado en proveer su aportación, estaremos a su disposición para reunirnos en los días y horas que se indican a continuación. Esperamos que considere unirse a nosotros en una de estas ocasiones para ofrecer a sus aportaciones. La encuesta se enviara a las familias que tienen estudiantes en clases de co-enseñanza para finales de mayo. Gracias.

Miércoles, 25 de mayo, a las 8:30 am; Lugar: Centro de Desarrollo Profesional; ARMS
OR
Miércoles, 25 de mayo, a las 4:00 pm; Lugar: Centro de Desarrollo Profesional; ARMS

Dr. Faye Brady
Director of Student Services