Fort River PGO Information

Saturday, May 11, 2013

THE ANNUAL STAFF AND TEACHER LUNCHEON

DEADLINE EXTENDED!  Contributions can be sent to the PGO no later than Wednesday, May 15th.  Thank you!
The annual Staff & Teacher Appreciation Luncheon will take place at Amherst Brewing Company on May 22nd. 
Please express your thanks to our amazing staff by making a contribution in their honor.
The PGO needs your help to keep this special tradition going.
Please complete the attached form and send your contribution to the office by Wednesday, May 15.  Thank you!

Every teacher will receive a personalized thank you note from the PGO the day of the luncheon.
If your child and family would like a little note to be included with their thank you gift, please complete one of the tags on the attached page and hand in to the PGO mailbox by May 10. 
You do not need to participate in the fundraiser to send in a note for any teacher or staff member.
Feel free to be creative and make your own note on other paper and it will be delivered on your behalf.
.................................   
El Personal Anual & El Almuerzo de Aprecio a los Maestros tendrá lugar en Amherst Brewing Company el 22 de mayo.
Por favor, expresa tu agradecimiento a nuestro increible personal haciendo una contribución en su honor.
El PGO necesita tu ayuda para que esta tradicion siga.
Envíe su contribución de cualquier cantidad a la caja PGO el 10 de mayo ¡Gracias!

Cada maestro recibirá una nota personalizada de agradecimiento por parte del PGO el día del almuerzo.
Si su hijo y su familia les gustaría que una pequeña nota se incluyera con su regalo de agradecimiento, por favor complete una de las etiquetas en esta página y coloquela en el buzón PGO el 10 de mayo.
Usted no tiene que participar en la recaudación de fondos para enviar una nota para cualquier profesor o miembro del personal. Siéntase libre para ser creativo y componer su propia nota en otro papel y que será entregado en su nombre.